Kapcsolat

Létrehozva: 2020.12.08 13:36 | Módosítva: 2020.12.18 14:55

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírussal kapcsolatos helyzetre való tekintettel mindannyiunk védelme érdekben, 2020. március 16. napjától kezdődően rendelőink látogatása tekintetében az alábbi korlátozó szabályt vezettük be:
 

  • A rendelések időtartama alatt rendelőinkben (beleértve a várótermeket is) csak az a páciens tartózkodhat, aki a rendelésre érkezett.
  • Gyermek páciensek esetén és egyéb különösen indokolt esetben (mozgásában korlátozott személy) maximum 1 fő kísérőt tudunk fogadni. További kísérők csak a rendelőn kívül tartózkodhatnak.

 

Köszönjük megértésüket és kérjük a fenti szabály tiszteletben tartását!

Telefonszámok:

I. kerület, Ostrom u-i telephely:

Egyéb kapcsolatok:

Email:

  • Ostrom 16. 1.E. 1/1 (központi) telephely: info@tavorvosikozpont.hu

Időpont megerősítés:

Kollégáink minden esetben 3-szor próbálják meg pácienseinket az időpont előtt legalább egy munkanappal korábban felhívni, hogy egyeztessék vele az előre lefoglalt időpontot, valamint az esetleges változásokat áthidalják a páciens érdekeinek megfelelően. Amennyiben nem sikerült elérnünk többszöri próbálkozás ellenére sem, úgy időpontfoglalását automatikusan töröljük.

Tisztelt Betegünk!

Örömünkre szolgál, hogy betegségének kivizsgálására, gyógyítására a Távorvosi Központot választotta. Orvosaink és segítő munkatársaink azon lesznek, hogy az Ön elvárásait maximálisan teljesítsük. A pontos és zökkenőmentes betegellátás segítéséről előjegyzési rendszerünk gondoskodik. Az előjegyzett időpont vállalásával a Távorvosi Központ biztosítja a kért szakorvosi kezelés elvégzését. Az előjegyzési rendszer feltételezi az adott szakorvosi ellátás átlagos időszükségletét (30 perc) ahhoz, hogy az előjegyzés szerint a betegek várakozás nélkül kerüljenek a virtuális szakorvosi rendelőbe.

A gondos tervezés és a pontos előjegyzési gyakorlat betartása mellett is előfordulhat azonban, hogy torlódás alakul ki egyes rendeléseknél. Ez adódhat a tervezettnél hosszabb időt igénylő betegellátásból, de nem ritka az előjegyzett időpontnál későbbi érkezésből származó csúszás sem, amelyet sajnos csak a következő beteg várakoztatásával tud a rendszer korrigálni. Ilyen esetben kérjük megértését. Amennyiben olyan helyzet alakul ki, amely az Ön számára kifogásolható, kérjük forduljon a recepcióhoz, ahol megfelelő tájékoztatást kap.

Bejelentkezéssel kapcsolatos adatkezelési információk:

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy szolgáltatásainkról személyes érdeklődés, szolgáltatásainkra bejelentkezés az egészségügyi törvényben (1997. évi CLIV. törvény) meghatározott egészségügyi ellátás része, ezáltal az Ön által az érdeklődés illetve bejelentkezés során megadott, általunk elkért személyazonosító-, személyi- és egészségügyi adatainak általunk való kezeléséhez az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvény 12§ (2) bekezdése értelmében Ön hozzájárulását adja.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy egészségügyi szolgáltatónk (Budai Allergiaközpont) a Prima Medica EgészségHálózat (www.primamedica.hu) tagja, központi ügyfélszolgálatát a Prima Medica Ügyfélszolgálat látja el, így az Ön által bejelentkezéskor megadott adatokat a Prima Medica Ügyfélszolgálatot üzemeltető T&G Health Kftnek, mint adatfeldolgozónak átadjuk a bejelentkezéssel, időpontegyeztetéssel kapcsolatos ügyek gördülékeny intézése, Önnel kapcsolattartás érdekében - személyes érdeklődésével, bejelentkezésével ezen átadáshoz Ön hozzájárulását adja.

További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat.

A velünk való kapcsolat felvételével (telefon, email, skype, facebook, stb) Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat